Bemutatkozás

ÜZEMELTETÉS ÉS KARBANTARTÁS

Természetesen minden leszállított rendszer vagy megoldás önmagában is megállja a helyét egy bizonyos ideig. Ugyanakkor az üzleti környezetben beálló változások szükségessé teszik, hogy időről időre bizonyos módosításokat, átalakításokat, fejlesztéseket hajtsunk végre. Egy komplex rendszernél különösen nehéz úgy megvalósítani ezt, hogy figyelembe vegyük az egyes komponensek kölcsönhatásait is. Üzemeltetési szolgáltatásaink keretében ezt a terhet vesszük le ügyfeleink válláról.

Az üzemeltetés mellett elengedhetetlen, hogy a rendszer elemeinek karbantartása is biztosított legyen. Cégünk ezt a feladatot is ellátja, legyen szó tervezett karbantartásról, vagy egy váratlan hiba elhárításáról.

  • 7/24 órás diszpécser központ

  • Országos karbantartó és üzemeltető hálózat

  • Egyéni SLA-k

Üzemeltetés erőforrásai

  • Terepképes szerviz autó: A szervízmunkához szükséges szerszámokkal és anyagokkal, alkatrészekkel felszerelt Pickup összkerék meghajtású terepjárók.

  • Logisztikát ellátó kisteherautók: a központi raktár és az üzemeltetési központ közötti anyagmozgatást biztosítják.

  • Speciális szerszámok, műszerek alkalmazása: Az átlagos szerviz szerszámokon kívül saját fejlesztésű célszerszámok, és saját speciális műszerek alkalmazása.

  • IT és telekommunikációs eszközök: Akár szélsőséges időjárási és környezeti viszonyok között is megbízhatóan és biztonságosan használható telefonok és szervízlaptopok, speciális szerviz szoftverek.

  • Redundancia: A Diszpécserszolgálatot és az üzemeltetési központokat a teljes IT biztonság érdekében redundáns szerver rendszerekkel, redundáns internetkapcsolattal illetve külön UPS tápokkal láttuk el.  Ezzel biztosítva a folyamatos adatkommunikációt, és adatrögzítést.

  • Tesztlabor működtetése: partnereink számára elengedhetetlen, hogy a legújabb vagy akár egyedi műszaki megoldásokkal ismerkedhessenek meg azért, hogy a részükre kialakított szolgáltatás műszaki elemei megfeleljenek a kor kihívásainak. Ehhez járul hozzá saját műszaki laborunk és az ott dolgozó magasan képzett mérnöki kollégák.

  • Oktatási központ létrehozása: célunk, hogy a közeljövőben telephelyünkön kialakítsunk egy képzési központot, ahol a saját szakembereinket és partnereinket ismertethetjük meg az általunk használt modern technológiákkal.

  • Központi raktár: a metALCOM Zrt. telephelyén. A központi raktár koordinálja az üzemeltetett területek raktári anyagjainak a mozgását, határozta meg és figyeli a minimálkészletszintek feltöltöttségét, intézkedik az utánrendelésekről.

  • A felmerülő hibák töredékénél, valamint a működést, esetleg az üzemeltetést könnyítő fejlesztések esetén szükséges lehet közvetlenül a rendszerkomponens gyártók bevonása, melyekkel a metALCOM Zrt. napi szintű kapcsolatot ápol annak érdekében, hogy az üzemeltetett rendszerek gyártói támogatás oldalról is megtartsa a megoldási folyamat dinamikáját.

Jövőkép

A jövőben szeretnénk a magas szintű szakmai munkát igénylő üzemeltetési üzletágakkal bővíteni a tevékenységünket (Hard FM), amiknél magas a metALCOM Zrt. hozzáadott értéke. 

Ilyenek lehetnek a saját cégcsoportunk kohézióinak kihasználásával véghez vitt energiaauditok által meghatározott technológiák üzemeltetése. Ezzel a partnereink számára kialakított „zöld” energiaoptimalizálási koncepciónkkal közvetlen pénzügyi és technikai előnyt szállítunk és üzemeltetünk.

REFERENCIÁNK

ELÉRHETŐSÉGEINK

metALCOM Távközlési és Rendszerintegrációs Zrt.

Üzemeltetés Üzletág

Központi Telephely - Szentes

6600 Szentes, Vásárhelyi út 173.

Székhely - Budapest

1107 Budapest, Fogadó u. 4.

Telefon:+36 63 314 655

E-mail: uzemeltetes@metalcomzrt.eu

ÜZLETÁGAK

Copyright 2018-2020  metALCOM Csoport. Minden jog fenntartva.